Hundrädd

Jag har blivit hundrädd. Det har hänt flera gånger att det har kommit "lösa" hundar mot Tilda och mig. Jag vet ju att jag har en terrier i slutet av kopplet och jag kan lova att det blir en tvåbent terrier i andra änden av kopplet. Igår hände det igen! Och samma procedur upprepas: Matte förvandlas till en skogstokig terrier, hojtar GÅ TILL MATTE, nästa fel: Matte försöker fånga in jycken sätter alltså ner handen och greppar tag i pälsen UGH! Vid det laget har ägarna kommit fram och bedyrar att "Hon är sååå snäll". Jag har en puls på 200 typ och kippar efter luft. Kunde Tilda prata så är jag säker på att jag fick höra hur pinsam jag är.
Skönt att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0