Välkommen ner på jorden

Idag var det FOT som gällde på promenaden, det gick som en dans: HÖGER MARSCH, VÄNSTER MARSCH och  HELT OM. Tilda satt som ett frimärke mot vänster ben och kontakten var 100%. Jag svävade iväg mot hemmet. Det är inte så många som vet om mina planer med tävlandet och på vår väg hem mötte jag en "ovetande". Salig efter träningen kunde jag inte vara tyst utan berättade mina planer. -Jaa, vissa hundar sköter ju sig när de kommer upp på banan blev jag upplyst om!! Hmmm. 
Väl hemma fortsatte Lill Fia att "sköta" sig. Hon väntade tåligt på kommandot APPORT, höll bocken tills Matte kommenderade LOSS. Skötsam Vovva.
Flera sekunders väntan innan APPORT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0