Kvällsbesök

Idag har Tilda och jag varit ute på Grycken och gått. Vi höll oss på den upp plogade slingan, efter ett par inkallningar och två försök på "Stå" upptäckte Tilda tre rådjur en bit upp i skogen. Jag tänkte att hon kommer inte långt om hon får för sig att ta upp jakten. Jag fick rätt, efter ett jätteskutt ut på den oplogade isen blev hon stående med snö upp till magen. Snopet! Det var bara att försöka att ta sig tillbaka till Matte och rätta in sig i ledet. På kvällen var vi och hälsade på hos en kompis. Där har vi varit förr så Lill-Fia har egna leksaker där. I huset bor det även två katter som har leksaker hängande här och där, dom gillar även min fröken. Men min lilla Snutta är för hårdhänt så kattleksakerna hänger aldrig kvar när vi tackar för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0