Varken det ena eller det andra

Idag på eftermiddagen gjorde jag en sväng ner till Stockholm. I och med det blev det varken långpromenad, träning eller lek för "Den lilla". Det får jag igen nu!  Klockan drar sig mot 23.30 men det tas det ingen hänsyn till. Vi slog nytt rekord på kvällsvändan, Tilda kopplade på turbon och drog iväg. Till saken hör att vår väg liknar mer en skridskobana än en promenadväg. Jag liknade Tilda med sagofiguren Bambi för någon dag sen, ikväll var det min tur att vara på hal is. På en sträcka på ca 200 m lyckades jag med att klara tre piruetter. Väl inne med en ledbruten Matte och en Jack Russell som är pigg som en mört, frestar jag med ett nytt tuggben, kliar magen och försöker få den pigga vovven att förså att det blir en dag imorgon också.


Kommentarer
Postat av: Hannah

På den här bilden är hon faktiskt ganska söt. Nästan så att jag saknar henne.

2009-01-30 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0