Prosit!

Matte befarar att vi är drabbade av noskvalster! Igår eftermiddag blev Tilda-Gumman helt plötsligt JÄTTE sjuk, hon nös och snörvlade och det lät som om det slog stopp när hon andades. Jag har aldrig skådat en terrier som sett så ömklig ut. På kvällspromenaden bar jag henne långa sträckor, stackars liten. Imorse möttes jag av en nysande, snorande Spaniel. På med datorn och sökte på NOSKVALSTER, ja, det lutade åt att mina älsklingar fått noskvalster. Matte ringde till Falu Djursjukhus, så på onsdag kl.15.30 är vi välkomna. Oj, oj, Matte var redo att åka akut, Lill-Fia var ju såå sjuk.



Hmm, ikväll får hon gå! Som vanligt hinner Matte inte få med hela Åke!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hoppas det bara är en "vanlig" förkylning..mina två har "dragit" på sig nåt magvirus och det har varit "snabb avgång" och även ett par "returer" de senaste dagarna..men idag verkar det lugnat ner sig...Hopas det går bra på sjukhuset,det brukar inte vara nån populär besöksstation..i varje fall skakar mina två så dant där inne så det nästan känns i golvet :O).../ Kram Irene

2009-12-01 @ 08:44:20
Postat av: Chatarina

Oj, oj. oj!

Hoppas allt ordnar upp sig efter besöket på djursjukhuset.

Kram, Chatarina

2009-12-01 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0