Inser vår begränsning

Eftersom att det är torsdag, så har vi varit till Skoga på Hund i Hand. Nick och jag blev erbjudna att göra slutprovet i klass två ikväll eftersom vi ej kan komma den 27.  Visst gick det bättre den här gången, men jag tackade nej efter att unge herr Nolte rätade ut sin annars så knorrliknande svans och bara drog iväg under momentet godisrutan. Det hjälpte föga att det låg köttbullar lite varstans i rutan och att jag försökte göra mig så intressant.



Upp med svansen, Lill-Prinsen!

Kommentarer
Postat av: Irene Ek

Ja, det är inte alltid lätt att få till det med de små liven...gammelhunden jag har är en sån hund...han skulle aldrig förnedra sig till nåt så fånigt som godisrutor..rulla runt.."high five" eller annat "trams"...till det är han alldeles för "fin"..(fniss)däremot lilla rufsiga glada Junior gör vad som helst för en "levergodis" ..vad som helst !!

Ha det bara bäst ,det verkar bli en skön hösthelg!!

2009-09-18 @ 08:38:27
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0