Positivt överraskad

Ja, jag har sagt förut och jag säger det igen "Man vet aldrig hur vovven kommer att sköta sig!" Ikväll var det dags för herr Nolte att bege sig till Skoga och Hund i Hand. Jag ska villigt erkänna att mina förväntningar var låga när vi packade bilen full med vovvar och "tjejer". Naturligtvis skulle Mattes båda älsklingar med, Lill-Matte, hennes kompis Frida och så Nicks matte förstås! Vi blev ett glatt gäng. Det var roligt att träffa de "gamla" instruktörerna som alltid möter upp med glada tillrop! Vi började med att varva ner vovvarna, bara det var tufft för Lilla Herrn. Men han chockade alla oss som nog drog lite på smilbanden när vi kom ångande. Vi fick så vi teg om ni förstår vad jag menar. Duktig Nick!



-Vad ska det här vara bra för?



Favoritbollen kom ofta fram som belöning



SITT OCH STANNA KVAR med öppen bildörr och jag kunde lugnt gå runt bilen ett varv



Snygg-Åke fick känna på en helt ny plan, här fick vi till ett STÄLLANDE



HOPP



Tilda-Gummans favorit



FOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0