BIM och HP!!!!!

Oh, vilken dag, Matte är såå stolt över Snygg-Åke. Själv ligger han här nedanför mig och "drar timmerstockar", men jag vet att även han är nöjd med dagen. Bästa killen, den hade Matte idag. Nu var det bara två grabbar med, men det hindrar inte Matte från att känna sig stolt. Ett diplom där det står hur vacker Snygg-Åke är fick vi också med oss hem. Allt det där visste ju Matte innan men det kan ju vara kul att få det på papper! (ja, jag sa ju att jag är stolt, då kan man väl få bli lite mallig?!)

Måste bara få visa er hur det såg ut igår när vi skulle lägga oss:



Efter duschen åkte utställningskappan på



Tilda-Gumman tyckte att brorsan fick för mycket uppmärksamhet, så hon gjorde allt för att Matte skulle se henne också.

Imorse när vi skulle ut med allt i bilen så hittade Matte Gull-Fia på packningen:



-Jag vill också följa!

Det kändes tryggt att Linnea var med och coachade, ett STORT tack!



Giggo och Diva var också ett ekipage som Linnea hade under vingarna.



Såå vacker!



Nu är det snart vår tur!



Mmm



Längsta benet före!



Granskning pågår!



Uj, kolla Mattes min! Våga säga något nedslående!



Full fart!



Ekipaget efter oss blev BIR!



Tjusigt Snyggingen!

Som grädde på moset fick jag en present av Birgitta:



Lill-Åke 7 veckor. Motiveringen, Matte har ju inte sett honom såå liten. Tack Birgitta!


Kommentarer
Postat av: Irene

Grattis Eva !!..nästan så jag blir stolt också..va kul !!

extra kram idag till Stjärnsunds stolthet och naturligtvis till "gräbban" hon har ju stor plats i våra hjärtan som du vet ...vi ses snart va !! kram Irene

2010-08-23 @ 06:58:21
Postat av: Linnéa

Ni var så duktiga så, du&Åke! :) Så gott som självgående! Var så roligt att vara där och hejja på er.



Den där fotot på Baby-Åke har jag ställt upp med i en fotoutställning som vi som gick fotografi på gymnasiet var tvugna att vara med i. Temat var "Nära", man fick tolka det hur man ville... så min tolkning det var lilla Åke, han låg mig varmt om hjärtat och jag tycker bilden känns väldigt varm och nära.



Vi ses :)

KRAM!

2010-08-23 @ 09:11:12
URL: http://www.linneapett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0