Duktiga vovvar!

Eftersom vi(Harriet och Matte) var rädda att Åke-Hjärtat skulle tröttna ur på träningen fick han ledigt igår. Men det känndes i Mattes hjärta när han bara fick titta på när syrran visade upp vad hon kunde och dessutom fick köttbullar som belöning. Idag började Matte med Tilda-Gumman för att se om Åke-Pojken "va med" DET var han. Det gick åt en hel del köttbullar, men det var det värt!



Hm, jag vill också vara med!



Inkallande med ställande



Superduktig!



Inga kontaktproblem här inte! Gull-Åke!! Inga problem med Apport och Ligg heller!

Kommentarer
Postat av: Irene

Åh..Eva ..va du är duktig med dina hundar..jag får så dåligt samvete..just nu är mina två sååå understimulerade..med -28 i morse blev det inga långa promenader idag och absolut ingen lek eller annat skoj ute..tassarna frös på båda två efter 5 min..nu hämtar de alla sina leksaker o lägger vid mina fötter..och jag min toka står o stryker nytvättade sommarkläder inför resan..lägger ner det nu och tar ett litet pass med min "älsklingar " istället..tack för inspirationen...Kram Irene



Ps..undrar så om inte kläder ändå krymper i garderoben..för med minus 9,5 kilo borde de sitta lite mindre tight..men icke sa Nicke..suck !! Ds

2010-02-22 @ 15:18:27
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0