Mattes sovklocka!

Fem dagar i veckan masar sig Matte upp 05.15, så när helgen infinner sig vill hon sova några timmar till. Imorse trodde Åke-Pojken att helgen var över. Han satte in hårdbevakning på sin trötta Matte i sextiden. Så fort jag rörde på mig så gick svansen igång och han hoppade och levde om så att även den annars så trötta Tilda-Tösen kom i full galopp. Efter att ha legat stel som en pinne och svettas under täcket i en timme gav jag upp.



En trött hund på kökssoffan



En till trött hund.

Kommentarer
Postat av: Annbritt

Hej! va kul att jag hittade dig! Trevlig blogg Eva.Kommer att kolla här i fortsättningen . Titta gärna in till mig du också. Kram!

2010-02-08 @ 13:09:17
URL: http://www.annbritts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0