Det är skönt!

Vår lilla kattfröken lever sitt nya liv som innekatt. Matte har verkligen lockat och pockat och "kastat" ut henne när termometern har visat lagom utetemperatur. Men snabb som hon är sitter hon på hallgolvet när Matte stänger dörren. Idag bestämde Matte att pälsen skulle kammas, med mat i handen lyckades jag "fånga" in henne.



Jag tror att hon tyckte att det var skönt.



Eller.... med den blicken blev Matte osäker.

Åke har jobbat på med sina läxor, Tilda har varit hjälpfröken.



PLATS i tre minuter.



Tilda-gumman fällde ner sig på Åkes kommando.



-Så här ska du göra!



En hjälpande hand så att inte Åke "tappar hakan"



Ett STÅ.  Åke jobbar på med STÅ och LIGG. TANDVISNINGEN är det inga problem med.

Kommentarer
Postat av: Irene

Godmorgon!

nästan så jag får för mig att matte är lite nervös inför utställningen..på nåt sätt känns det så mellen raderna i bloggen..fniss..// Kram Irene //



PS..Lugn..det kommer att gå "som en dans" !

2010-01-25 @ 07:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0