Ringträning

"Giv mig styrka", speciellt i vänster arm!! I slutet av januari ska jag ställa ut Snygg-Åke, hur ska det gå? Hur ska jag orka hålla detta muskelpaket (Matte har inte tagit till sig domarens ord) när vi ska springa i ringen? Ja, frågorna är många. Vi var några som träffades idag vid Romme travbana för att träna inför kommande drabbning. Birgitta talade lugnande till oss, men vad hjälpte det? Matte kände sig som en bromskloss istället för att springa med.  Själva ställandet är ju betydligt lugnare. Det är nog tur att Matte är envis som synden: VI SKA FIXA DETTA!!



Kan inte hjälpa, men tanken flyger iväg till Saltkråkan och Tjorvens glada tillrop när farbror Melker balanserar på taknocken. -Håll dig i spiskroken! Det här är vad Matte får hålla sig i!

Kommentarer
Postat av: Irene

Det kommer att gå galant..ni kommer att springa runt i ringen som ett radarpar..och sopa rent..

// kram

2010-01-13 @ 08:09:41
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: "Mormor" Marie

Hej Tack för senast. Det kommer nog att gå bra ska du se, träna på att springa så fort du orkar med kopplet fastbundet i bilen med någon som kör i ca 40 km. Gör det varje dag i en kvart så går det nog bra ska du se, hehe

Kram från mig o morsan

2010-01-13 @ 12:16:54
Postat av: Sandra

Det går toppen! Du är envis Eva ;)! Vi håller tummarna nerifrån värmen sen...



Hälsa alla!



Kram

2010-01-14 @ 22:48:57
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0