Spegel, spegel.....

Eftersom Matte inte riktigt vet vad vi (Tilda o Matte) ska lägga focus på så blir det lite allt möjligt. Idag blev det VITTRINGSPROV. Lill-Fia fattade snabbt vad Matte var ute efter. Matte la vittringspinnen på hallgolvet och satte sig sen och väntade på att Lill-Fröken skulle komma med den. Hon tvekade några gånger men sen kom hon och la pinnen i Mattes hand! Vi är på väg mot: VITTRINGSPROV OCH APPORTERING.



Tilda-Hjärtat vill också spegla sig. Det är Matte och Snygg-Åke som brukar utställningsträna framför spegeln.

Matte har bestämt sig för att anmäla Åke-Hjärtat till första lydnadstävlingen. Det blir i mitten av maj. Så nu är det bara att kööra!! LIGG, APPORT, STÅ ..........



Kom igen Matte!



Många höga, glada skutt blir det!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej !

Åh..vad jag avundas din energi..eller kanske är det mer hundarna som avundas den..åtminstone rufsige Junior..han skulle kunna jobba/leka hela dagen han..just nu ligger han på min kudde och suckar,han vill inget hellre än att matte skall röra på sig lite..bara lite hopp o lek ..snälla.

Tur jag läser din blogg..så jag får lite dåligt samvete..så det blir nån liten aktivitet..gömma godis eller liknande..trots min trötthet just nu..

// Kram Irene

2010-01-18 @ 15:20:09
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0