Orättvist!

Mm, orättvist det var vad Vilda-Tilda tyckte när Snygg-Åke och Matte kom hem från marknaden. Vi hade nämligen träffat på "hennes" grabbar från Långshyttan när vi var på socialträning.  Det kände Lill-Fia så fort vi kom innanför dörren. Anledningen till att Fröken ifråga blev kvar hemma var den att Matte känner Lill-Tösen. Jag såg för mitt inre hur jag skulle få bära en helt utav värmen utslagen terrier hela vägen hem.



Snygg-Åke höll svansen högt till att börja med, men insåg snabbt att det var trevliga grabbar.



Liten Sur-Fia

Kommentarer
Postat av: Irene

lånade fotot på Åke o Junior ..hoppas det var OK..jag hann liksom inte med att fota..med två stissiga hundar och själv jätteglad över att träffa er..det var varmt så Junior och jag badade i ån..han drog med mig ner med skor o allt :o)..det roade i alla fall några i blåsorkestern bl.a. flirtade med Jan-Ivar idag (ursäkta! ) han servade mig lite eftersom jag inte kunde gå in i butiken med två flåsande varma hundar..Hälsa o tacka!! kul att ses idag..det gör vi om nästa lördag tycker jag !! kram irene

2010-07-17 @ 19:57:38
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0