Fokus hela vägen!

Gick och tänkte på Tildas tävlande förra säsongen. De moment som Matte kände sig lite pirrig inför, där knep vi 10 p. TANDVISNINGEN och STÄLLANDE var moment som kändes lite osäkra. Dom gånger som Matte kom ihåg att säga till om att vi hade handtecken på STÄLLANDET så var det dessa moment som gav 10 p.Momenten som vi var säkra på, där kunde poängen ligga runt 8-9. VARFÖR? Jo, DÄRFÖR att Matte omedvetet slappnade av-det går INTE. 100% fokus måste det vara! Ska göra mitt bästa för att vara på G genom alla momenten den här säsongen.



Tilda och Åke tar sig en sväng om på köksgolvet. De tar Mattes funderingar runt kommande tävlande med en klackspark!

Kommentarer
Postat av: Irene

med bara hälften av din tävlings-instinkt skulle jag ha de "bästa hundarna" i byn..var får du all energi och träningsinriktning ifrån..jag tror mig veta var all min tagit vägen iaf..för tre av mina barn har "fått den" och är "vinnarskallar" till tusen..jag "lägger" mig gärna i spel,tävlingar och diskussioner..fniss../ kram irene

2010-03-20 @ 07:42:59
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0