Dags att dra händerna ur byxfickorna!

Vi har varit i Solvarbo och tränat. Matte hade höga förväntningar på Lill-Fia, Mys-Åke hade LINFÖRIGHETEN att träna på. Ur bilen skuttade en ivrig terrier, men efter FRITT FÖLJ momentet sjönk ambitionen för min Lill-Tilda. Matte har ju slutat med STÄLLANDE på INKALLNINGEN, det måste tas tillbaka, mer träning på APPORTERINGEN, tjuvstart ibland, seeg nästa gång. Tips på hur vi går vidare med "RUTAN", ja, ja nu har vi lite att jobba med.
För Snygg-Åke blir det kedja på under träningarna. En intensivkurs på LINFÖRIGHETEN var vad som blev för Mattes Gull-Åke.



En TRÖTT liten Fröken, efter dagens genomgång.



Bra jobbat! Nu förväntas högsta poäng på LINFÖRIGHETEN!


Kommentarer
Postat av: Irene

jag måste säga att jag beundrar din idoghet,när det gäller träningen med dina älsklingar, var får du all energi ifrån? Blir nästan lite avundsjuk.Jag har tränat "rulla runt" med Junior ett par gånger den här helgen och det räckte för mig..sen var jag trött.fniss. Var inte på "hund-timmen" igår heller jag valde bort det eftersom det var Brukets-dag här hemma och då finns det så mycket annat kul att göra..men till lördag syns vi..eller hur ? Hoppas på finväder så kanske man kan ta filt, termos och fika med sig..saknar er det var så länge sedan vi sågs nu..kram Irene o "russlarna"

2010-05-30 @ 21:54:02
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0