Ny bekantskap

Idag kom en bloggkompis med på vår hundträff här i Stjärnsund, med sig hade hon en av sina sötnosar! Jag har ju sett båda sötnosarna på Matte Irenes blogg och blivit smått förälskad. Det kändes stort att få träffa både Matte Irene och Lill-Killen Junior på "riktigt"!
Eftersom vädret inte kunde hålla tätt, så jobbade vi inte så länge på planen. Men alla sex vovvarna skötte sig bra tycker jag. Det var väl min Lill-Fia som stod för skällandet idag, men det bjuder vi på. Eftersom Matte inte kunde ta ögonen från Junior så fortsatte vi hem till Klacklandet. Tilda-Gumman kunde inte bestämma vad hon skulle tycka om den nya bekantskapen men Junior uppträdde som en riktig försynt gentleman. Så han ligger på plussidan! Det blev en helmysig eftermiddag. Tack Irene och Junior. Hoppas att vi ses imorgon igen!



Inga kontaktproblem där inte.



Irene och Junior går slalom



Åhh, vilka sötisar!



Snygg-Åke och Lill Mattte kollar igenom fönstret



Bus på köksgolvet!

Kommentarer
Postat av: Irene

Det är jag/vi som skall tacka för en trevlig em. vi fick ju träffa både dig,Tilda,Snygg-Åke och din söta dotter Hanna.Både Junior o jag var ordentligt trötta när vi kom hem..Fikat hos dig smakade gudomligt.. du vet LCHF innehåller ju inte goda hembakade bullar..

Vi kommer idag..tar gammel-hunden Stilige-Jack med han får sitta i bilen och titta på..han var sååå ledsen på oss igår när vi kom hem..han hade längtat så hemskt..och det var synd om honom i flera timmar..med andra ord han surade under trappen..inte ens en levergodis lockade fram ett leende..//Kram Irene

2010-05-02 @ 08:21:02
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0