Skönt med ljusa fina kvällar

Matte har sagt det tidigare, hon säger det igen: Dygnet skulle ha några extra timmar, vissa dagar! Det blev kväll innan det blev tid för vovvarna idag. För att stilla samvetet drog vi oss ner till fårhagen mot kvällningen, det är ju Spring-Åkes absoluta favorit plats. Vilda-Tilda är inte lika förtjust, men hon fick hänga på dagens enda aktivitet. Hon tycker att brorsan blir FÖR häftig när han släpper loss i gröngräset!



Lill-Fia tycker att vi ska gå hem!



Men det vill inte Snabb-Åke!



-Jag stannar här!



-Kom igen då!



-Jag vill nog stanna här hos Matte.



Livet leker!



-Oops, var kom han ifrån?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud vad fort det har gått - det är ju sommar nu på dina bilder... Jag som nyss tyckte jag skottade meterhöga snövallar!

2010-05-24 @ 22:34:06
URL: http://mammatillmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0