Sömnlös natt

Jag trodde inte att jag var en "sån". Men inatt kom jag ihåg att jag var en "sån" ifjol också. Jag har legat sömnlös och grubblat på tävlingen som Åke-Vännen och jag ska vara med på nu på lördag. Inatt när tankarna snurrade runt kom jag ihåg att det var likadant inför Tilda-Gummans första tävling. Då bad jag även en bön till vädergudarna också, för vid regn eller tryckande värme så kunde vi ha stannat hemma. DET behöver jag inte oroa mig för när det gäller Mys-Åke. Men jag kom på MYCKET som bara måste justeras innan tävlingen. Det var snudd på att Matte hade kört upp Åke-Pojken mitt i natten för att finjustera. Men han låg nedanför min säng och sov så skönt, hans lugna andetag fick mig att somna till slut.



En PLATSLIGGNING i fårhagen.



En massa lek måste vi ju också ha med.



Vilda-Tilda busar runt med bollen.



Efter all lek med bollen blir faktiskt även Mattes Lill-Hjärta trött!

Kommentarer
Postat av: Irene

Men Eva inte kan du ligga sömnlös bara för en tävling..(jag har absolut noll tävlings/vinnarinstinkt)det blir som det blir..slappna av så kommer allt att gå som en dans och snygg-Åke känner din trygghet. Jag håller naturligtvis tummen för er och vill att alla moment skall gå bra..men som sagt sov du gott om natten..det blir som det blir..// massor av lycka till kramar från Irene

2010-05-11 @ 19:05:18
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0