Jodå, vi lever och mår bra!

Igår så var vi på kant med varandra min dator och jag. Hur jag än försökte så stod det ERROR, vid midnatt gav jag upp. Vad var det vi hade gjort då? Jo, APPORT, nu även liggande och stående. Det har vi grejjat med idag också. För Åke-Hjärtat var det ju första gången, han hade ju alltid kommandot SITT först, så det tog en stund innan han upptäckte att man kunde ju faktiskt även ligga och ha APPORTBOCKEN i munnen. BRAAA!
Lill-Fia har ju tränat APPORTERING i klass två så det var inte så konstigt att röra på sig med APPORTBOCKEN i munnen. Hon fick även repetera FJÄRRDIRIGERING.



STÅ



LIGG Det var nog svårast.



LIGG



LIGG (FJÄRRDIRIGERINGEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0