Övervakningskamera?

Tänkte på gårdagen, såå mycket man gör utan att veta om det. På Apport trycker jag tydligen in apportbocken i munnen på min Go-Åke, vad har han då för val? På LINFÖRIGHETEN beter jag mig som om jag ska med något tåg som snart ska avgå, FULL FART alltså. Den annars så springglada vovven blir så klart aningen förrvirrad, när vi fått upp farten och så ska han plötsligt sitta FOT...... Nä, ta det nu det lilla lugna sa jag till mig själv. Visst förväntade sig min brun-vita springare att det var full gas även idag när halskedjan(en ledtråd till Åke-Pojken att nu är det allvar) kom på men saktade så småningom av på farten. Matte väntade ut honom när kommandot APPORT var sagt, det tog en stund innan han gav upp och TOG den av egen vilja.



Okej då.

Mattes Lill-Tilda fick "bara" en promenad utmed Grycken. Matte tycker nog att hösten är den vackraste årstiden och njuter när Virr-Tilda trippar på och busjagar de färgglada löven som dansar runt.



Go-Fia min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0