Hundväder

Hund i Hand genomfördes i hällande regn. Förväntningarna var lågt ställda på min moatje. Men det har ju hänt förr att Nolte har överraskat. Han fixade LIGG i en minut!!!! Braa! På INKALLNINGEN satt han lugnt kvar, så jag fick jobba för att få honom att lyfta på rumpen!!!   Den som vill kan få en extra träningskväll på måndag. Det står Skoga i min kalender.



Nu vill jag åka härifrån!

En som inte alls bryr sig om det är hundväder eller ej är min Snygg-Åke:



Är det LIGG så är det. Som vanligt passade vi på att träna några moment.

Lill-Tilda är nog tacksam att Matte lagt lydnadstävlingarna på hyllan när det gäller henne:



Näpp, jag stannar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0