Vissa dagar kör det ihop sig!

Två föreläsningar på en dag= en föreläsning för mycket! Min kloka dotter sa en gång: Men mamma måste du vara med på allt? Eftersom dottern och maken inte är hemma så passade Matte/ mamma på att boka upp HELA måndagen. Ooops, hur gör jag med vovvarna slog det mig imorse!! Tur att sönerna är på hemmaplan och aldrig nobbar en hundpromenad. En liten vink om att ta kameran med på promenaden så att det kunde bli något till bloggen också. Tack Erik!



Matte ler, hon förstår varför Lill-Fia är så högt upp! (vägrade väl att gå!)



Jag kan lova att dessa två har funnits med i Mattes tankar under hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Irene säger

jag har också numera en hund som blir så trött..så han vill bäras en stund..o det gör matte så gärna..bara det inte blir till en vana..Lilleman däremot är gladd o pigg som en lärka..o ser numera ut som en lång bulldogg..vi skall nog börja "viktväkta" både han o jag på måndag tror vi..vi har bara inte bestämt vilken måndag ännu=) kram på dig bästa Eva..hoppas vi ses till helgen då ?

2011-04-12 @ 07:03:36
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0