Pedikyr

Matte fick ett problem häromdagen när hon tänkte på kloklippningen. Hmm, inte så enkelt att klippa klor med en hand. Ringde vår veterinär Marianne och bad om hjälp:
 
Snygg-Åke la sig till rätta med huvudet i knät på Marianne.
 
Nick Nolte slog snällt ner rumpan.
 
Medan Mattes Lill-Hjärta inte ens ville komma in.
 
Tack Marinne!
 
Sedan lämnades vovvarna hos Husse (Nolte åkte hem med sin Matte), och Matte åkte till Långshyttan för att få vidare transport till Hedemora. Detta gillades INTE av gossarna Casper o Junior:
 
-Va inte borta föör läänge med vår Matte!
 
-Måste verkligen vår Matte skjutsa dig??

Kommentarer
Postat av: Irene skriver

ibland måste vi alla göra sånt vi inte gillar..men glädjen blev desto större när jag kom hem igen och snart var allt glömt o förlåtet att jag någonsin lämnat hemmet o därmed mina "juveler" ensamma ett par timmar =) .Tack för en trevlig dag, god mat, julklapp o ditt sällskap.. Gör mer än gärna om det !! Ha nu en alldeles underbar julhelg med de dina..o se till att läka handleden fort som attan..
Hälsa alla (o krama om Hanna från mig) !!
Varm julkram från oss på Häggliden

2012-12-21 @ 21:28:21
Postat av: Eva P

Skönt att "Juvelerna" inte är långsinta! Ha en God Jul o Ett Gott Nytt År!!!

Kramar från Klacklandet

2012-12-21 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0