Ett ekipage till

Ja, idag provade grannpojkarna på det här med rallylydnad. Dom var jätteduktiga, men med en sådan förare så var det inte så konstigt:
 
SPIRAL HÖGER
 
Junior släpper inte kontakten med sin Matte!
 
Att sitta FRONT var inte alls svårt.
 
Medan Junior var på banan fick Mattes voffar vara publik.
 
Lill-Fia och Matte rundar SPIRALEN.
 
SITT OCH GÅ RUNT.
 
Här får vi problem: SITT STÅ
 
BRAA!
 
"Transportsträcka"
 
SITT FRAMFÖR
 
HÖGER INGÅNG, SITT. Här ser Matte att Lill-Tösen sitter för långt fram.
 
Inget att klaga på den här kontakten!
 
Kanon, pojken min!
 
Hmm, liite för långt fram
 
1 STEG BAK.......  BRA!!!!
 
Nu var det Tilda o Junior som var publik.
 
BELÖNING!!!!
 
Juniors Husse kom och Junior ville naturligtvis visa det nya kommandot FRONT! SNYGGT!!!
 
Casper har inte samma intresse, men visar att han också kan!
 
JAA, BRAA!!!!!
 
Chill-Tösen låg på grannens tomt och höll koll på alla vovvarna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: grann-tanten o lille Junior tackar

åhh..tack Eva vad roligt vi hade ikväll vovvarna o jag
..du ger mig sån styrka att våga sånt jag inte tror mig klara av..Hade svårt att somna för jag låg o tänkte på hur roligt vi hade o att jag nog fixar ett o annat iaf. nu är det så illa så jag tom har tittat efter hundträningsväst på nätet...bara för att ha nåt att ha "köttbullarna" i..Junior har sovit ovaggad inatt det tar på att träna Rally-lydnad..
men roligt är det =) kram Irene

Svar: Det är klart du ska ha en träningsväst!!!!
evaochtildas.blogg.se

2013-08-05 @ 07:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0