Vår i luften

Första riktiga vårdagen:
 
Matte och voffarna tog ett skoterspår ut på Grycken!
 
Spring-Åke, tre ben i luften!
 
Lill-Tilda ett ben i luften!
 
Husse hade skottat fram soldäcket och kokat kaffe när vi kom tillbaka:
 
Frambäddat till voffarna,
 
Helt onödigt tyckte Snö-Åke!
 
Men Lill-Fia uppskattade det och slog sig till ro.
 
Lill-Pojken var av annan åsikt!
 
Kom igen nu!!
 
En intet ont anande Lill-Fröken
 
-Du kan inte ta mig för jag är i boet!
 
-Fegis!
 
-Ok då!
 
Oops, vad händer där?
 
-Jag dååå?
 
Konstapel Pettersson där i bakgrunden har falkögonen på brorsan, så att han inte får något.
 
Mys-Åke vill något,
 
Jag gillar dig Matte,
 
Yes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu längtar jag ännu mer ;) va mysigt ni hade det på soldäcket ;) vi kommer snart vi också ;) kram

2013-02-25 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0