Faran över för denna gång!

Äntligen har Lill-Tilda glömt nyårssmällarna! Hon har mest legat i buren och Matte har bokstavligen dragit ut henne på promenaderna. På nätterna har hon sovit oroligt, Matte har varit riktigt orolig, men idag:
 
var det som vanligt, Lill-Fia är leksugen.
 
Lek-Åke fattar galoppen! HÄRLIGT!
 
Matte och Lill-Skruttan gjorde en sväng ner till Grycken för att kolla om vi skulle våga släppa lös Spring-Åke där.
 
Det såg ju så härligt ut,
 
men det var på tok för halt. Matte var rädd att Snabb-Åke skulle bli som Bambi på hal is.
 
Så det fick bli en tur på Klacken istället.
 
Och undan gick det!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! hoppas allt är bra med er och din arm, jag undrar om du kan och vill följa med till Fagersta 20/1, vi är några som funderar på att hyra hallen en eller två timmar. Jag har köpt skyltar och hållare till rally nb så det tar jag med :-D

2013-01-04 @ 20:26:50
Postat av: Anonym

Jaa, klart att jag är med på det, kul!!! Hör av dig lite närmare om typ tid och så. Kram

2013-01-04 @ 22:44:30
Postat av: Monica

Hallen bokad 20/1 13-15 i Fagersta, ta med fika och gå gärna in och läs reglerna för hallen på deras hemsida.

2013-01-05 @ 11:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0