Lärorik lördag!

Eftersom Matte skulle till Falun och få se, höra och lära sig massor av Anna Larsson(en kanonduktig tjej som kan det mesta om hundar). Så blev det en tidig vända ut i skogen med de fyrbenta.
 
Lill-Fia får allt dra till sig huvudet när Bror Åke kommer dundrande!
 
Vart tog du vägen?
 
Kommer!
 
Då drar vi!!
 
 
 
Spring-Åke hinner man inte med!
 
Sedan åkte Matte till Falun tillsammans med Monica, Sara och Vovvan Ellen.
 
Där fick Monica och Matte den stora äran att vara hundvakter till Ingers sötnosar
 
 
 
Karin och Mumma var också där.
 
RALLYLYDNAD
 
Paus
 
Tre intresserade tjejer!
 
Anna går igenom BAKDELSKONTROLL!
 
Inget kommando, Anna är beredd med klickern!
 
Godis
 
En tass uppe =belöning
 
JAAA!!
 
Mumma hajade på direkten!
 
Snyggt!
 
Inga som helst problem här heller!
 
Två sammanbitna
 
Vi kan också!
 
Hur fint som helst!!
 
Fikapaus
 
-Detta är mitt stall!
 
Belöna under rörelse!
 
Inger och Malla går en rallybana.
 
Mumma gillade att rulla runt i sanden, Karin tyckte väl så där........
 
Tack för idag!
 
Och tack Sara för att jag får låna kopplen. Jag lovar att jag ska göra allt för att du får tillbaka dom efter lördagens tävling.
 
En sak mindre att tänka på. Tack för det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var en bra och lärorik eftermiddag vi fick, nu ska här springas och tränas kloss :-D

Svar: Ja, det är bara att kavla upp ärmarna!!!!
evaochtildas.blogg.se

2013-11-24 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0