Rally på baksidan

Matte har tränat lydnad på Lill-Tilda, men nu är det hög tid att plocka fram rallymomenten.
 
SIDAN Braaa!
 
FRONT
 
Ett steg,
 
Hamnar snett
 
SPIRAL VÄNSTER
 
STÅ, även här hamnar Lill-Skruttan snett
 
Tre vita sötnosar bildar publik till Snygg-Åke.
 
Samlar ihop oss
 
FRONT
 
SITT,LIGG,GÅ RUNT
 
SPIRALEN
 
FOT
 
Grann-Matte torrgår banan
 
 
 
Casper är ingen aspirant
 
men Junior gillar det här med rally och är
 
kanonduktig!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

vad duktiga ni är, nu har Gunnel och jag anmält oss och vår nya medlem Camilla är också med, så vi blir ett trevligt gäng bara vi inte blir bortlottade :-D

Svar: Åhh, vad kul!!!! Vi håller tummarna att hela gänget blir med!!!
evaochtildas.blogg.se

2013-09-07 @ 18:18:14
Postat av: Monica

enligt Camilla så blir alla med inga bortlottade, men efter dagens träning vet jag inte vad jag ska tycka om det hon var ganska ointresserad hur jag än försökte :-D

Svar: Det kommer att gå galant.
evaochtildas.blogg.se

2013-09-11 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0