Äntligen!!

Lördagen började med lite omvårdnad:
 
Klor och lite "ren"- klippning runt ögonen för Tilda-Tjejen,
 
klor och öronrengörning för Åke-Pojken.
 
Sedan tog Matte mod till sig och bestämde att det fick bli en Gryckenvända. Matte har varit riktigt nojig när det gäller isarna.
 
Flocken på Klacken hängde med!
 
Härligt!
 
Casper som hade gjort en tur tidigare med sin Husse och borde vara trött,
 
gjorde riktigt långa svängar!
 
Var säkert törstig, men det fanns det ju bot mot!
 
Spring-Åke njöt som vanligt
 
 
 
Får aldrig nog!
 

Det blev liite tungt sista biten:
 
Vi hittade ett nygjort skoterspår över åkrarna. Det blev tungt, kan jag lova!
 
Fantomen-Åke visade inte ett spår av trötthet!
 
Energipåfyllning
 
Snabb-Åke tar sin ranson i förbifarten!
 
Blir med all säkerhet ett lugnt slut på lördagen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Tack för sällskapet idag .. Hundarna har sovit sedan vi kom hem..o jag med för den delen ..
Det " tog "bra idag !!! Benen orkade bara till soffan när jag kom in o där har jag blivit kvar hela em .
Jisses va mör jag är :)
Vi kan då göra våra vägval .. Nästa gång vänder vi o går samma väg tillbaka på isen .. Fniss
kram

Svar: Ja, det blev tungt sista biten! Men med två envisa damer så går det!!! Kram
evaochtildas.blogg.se

2014-02-01 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0