Trött i knopp o kropp!

Ja, just nu är det väldans stilla på Stationsallen 2. Inte så konstigt, vi började nämligen med en timmes Rallyträning i Hedenslunds ridhus(tack Monica för att du fixar åt oss), eftersom vi hade en timme på oss jobbade vi på rätt bra:
 
En lite kissvända först.
 
Vi var sex ekipage från Skoga:
 
Yvonne
 
Ninni
 
Gunnel
 
Ann-Christin
 
Monica
 
och jag.
 
Åke-Hjärtat vill gärna hamna snett vid SITT, så vi la det mesta krutet på att försöka få raka sittningar:
 
Matte flyttade "belöningsplatsen" vilket ställde till det för Pojken min, blev lite snurrigt!
 
DÄR!!
 
BRAA!!
 
SITT STÅ GÅ RUNT,  Tjusigt, Hjärtat mitt!
 
Vi får inte glömma skyltarna från nybörjarklassen! BRAA, Tjejen min!
 
Kan inte bli bättre!!! Duktiga ni!
 
Ridhus i all ära, men egentligen inget för skäggiga damer:
 
 
 
 
 
Vår vana trogen: PLATSLIGGNING
 
Idag var det Åke-Grabbens tur!
 
Tack o Bock för idag, tjejer!
 
 
 
 
 
Hemma i Stjärnsund sken solen så fint. Det gick bara inte att vara inne, så efter maten bar det iväg ut:
 
Det blev samma vända som igår, Lill-Tilda försöker hänga på men...
 
Spring-Åke svävar iväg med vindens hastighet!
 
Hmm
 
Matte blåser i pipan:
 
Lill-Fia är ju inte långt borta,
 
 Flygar-Åke kommer snabbt,
 
Godis, tack!
 
Tilda-Fröken trivs bäst i skoterspåret!
 
Men hålla jämna steg med Bror Åke, kan hon glömma!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för idag !!

2014-01-26 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0