Matte tappade hakan!

Idag  har vi tränat i Hofors tillsammans med Anna-Lena och hennes voffar. Det var varmt, men vi jobbade på bra tycker jag. Men Tilda-Hjärtat var inte riktigt på G på "RUTAN":
 
Vi började som vi brukade, med en leksak,
 
Javisst, tuffade hon in. MEN Anna-Lena fick fart på Fröken Pettersson ska ni veta. Hon fick Mattes Lill-Tös att KAMPA inne i rutan! Matte tappade hakan och fick inte upp kameran för att föreviga kampleken. Det var en fröjd att se! Nästa försök in i rutan for Fröken som en raket!!! HÄR SKA KAMPAS!
 
Trött, men lycklig!
 
Åke-Pojken jobbade på bra tycker jag nog. Vi tränade på:
 
LIGG
 
SITT
 
STÅ
 
Alla momenten gjorde han tyst och fint!
 
Anna-Lena tränade sina vovvar på APPORTERING OCH HOPP ÖVER HINDER:
 
Rusa flyger lätt över hindret
 
 
Hur stiligt som helst!
 
Trots värmen orkade hon med en stunds Hopp o Lek!
 
Rejsa kan minsann hon också!
 
Snyggt!
 
Sen blev det lek med bollen!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för idag!!! Det gör vi om snart :-D
Tyckte det gick jättebra för dig och Tilda idag - Åke såg jag inte så där kan jag inte säga så mycket. Jag är nöjd med mina busar!!
Kram!!!! Hörs på söndag!

2015-08-07 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0