Inte ända fram

Tilda-Fröken har gjort en Clear Round idag, i Borlänge. Matte är i stort nöjd med dagen, trots ett avdrag på 25p. Det var på FORDONSSÖKET vi missade GÖMMAN med ett par centimeter. I klass 1 är det nämligen så att vovvens nos ska vara så gott som mitt i prick på GÖMMAN.
 
FORDONSSÖK:
 
Det var här vi drog på oss 2 fel. Men Tilda-Hjärtat jobbade på bra!
 
 
INOMHUSSÖK:
 
25p och tiden 1.29
 
BEHÅLLARSÖK:
 
 
 
 
 
Tydlig MARKERING! 25p tid 0.14
 
UTOMHUSSÖK:
 
 
 
 
 
Nä, vi vänder!
 
Hmm
 
MARKERA! 25p tid 1.36
 
Tack Elin för att du fotade, jag är fortfarande osäker på hur jag gör vid en MARKERING. Nu ser jag ju att armen kommer upp!
 
Åke-Gubben tränade lite FOTGÅENDE:
 
 
 
FOT, BRA!
 
 
 
FOT, DUKTIG KILLE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0