Nu ska här bli andra bullar!

Tyvärr så har mitt internet havererat, men tack vare skickliga grannar är jag med igen! Tack Juha!!!
Det har väl inte hänt så mycket dom här datorlösadagarna. Vi var iväg till Fagersta i torsdags Åke-Vännen och Matte. Jag kan väl medge att jag var lite för optimistisk, 152,5 p. Hade hoppats på 160! Men nu ska vi inte gråta över spilld mjölk. 18/9 och 9/10 gör vi nya försök.



Matte fick glädjas åt Karin och Mumma i torsdags. De tog sitt lp2! GRATTIS!!!!!



LINFÖRIGHET. Tyvärr åkte nosen ner ibland=7,5p.



Alltid lika kul att träffas!



Tilda-Hjärtat går och väntar på att hon ska få lite uppmärksamhet!

Nästa helg ska Snygg-Åke till Gotland på utställning. Efter ett trimmningsbesök hos Birgitta fick Matte KALLA FÖTTER, finns det någon grupp för TUNGVIKTARE?!. Jag försökte leta på Go-Åkes midja men..... Dessutom visade vågen att nu får det bli hårdkörning under veckan. 26 kg...ok Linnea 26,8.



Nu får vi allt dra ner lite på matransonerna!



Lill-Fröken är nog tacksam att få smaska i sig som vanligt!

Kommentarer
Postat av: irene säger

kanske skall Utställar-Åke o jag börja vikt-väkta ihop..sommaren har varit alltför frikostig mot mig när det gäller vikten..suck !!..Äsch slut på klagovisorna..hoppas allt går bra med både utställning o tävling framöver..så matte slipper "frysa om fötterna" eller hur det var =) // kram

2011-08-20 @ 19:37:28
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0