Rally i Jäderfors!

Hassan och jag har varit och tränat Rally tillsammans med Anna-Lena och Rejsa. Hann även gosa med Snygg Åkes Rusa.
 
Kändes faktiskt som lite vår i luften:
 
Det som är viktigast när man tränar med sina vovvar är ju att vi har roligt tillsammans och det känns som Hassan gillar det här med Rallylydnad! Och när jag ser att han gillar det här blir jag varm i hjärtat!
 
Vad jag måste tänka på är att inte kopplet får sträckas!
 
SITT OCH GÅ RUNT  OBS inte föör långt koppel!!
 
SLALOM
 
Hmm, på gränsen att avståndet är för långt från skylten, max en halv meter får det vara.
 
Kan lova att unga herr Pettersson blir trött!
 
Vi tittar på när Anna-Lena och Rejsa tränar,
 
INKALLNING:
 
 
Racer Rejsa!
 
Tack Anna-Lena för all peppning och tips!
 
Både Mattes Tant och Farbror går på halvfart idag:
 
men Matte tycker nog att det går lättare och lättare för Lill Tilda att ta sig fram på tre ben
 
Natten var lugn, men några bullar har vi inte sett spår av än.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

TACK för idag!! Ni var så himla duktiga så jag blir alldeles lycklig :-)
Syns snart igen!!
Kram!!

2018-01-27 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0