Leklördag

Oj, vad vi har lekt, det blev nästan som HELA HUSET STORMAR! Jag hade ju lovat Lill-Gumman bättring, så det var ju bara att sätta igång på tidig lördagmorgon. Vi finputsade pälsen, kollade tänderna, fortsatte med kommandot STÅ- FRAMÅT det gick sisådär med det sistnämnda. Äsch, nu skulle vi ju ha kul och jag kan lova att jag skrattade hjärtligt när det bara brakade loss för Tilda. Snacka om terrierryck, Chilla tog trappan upp i tre språng(hon ville inte vara med), mattorna hamnade uppåt väggarna och huvudpersonen låg som ett streck genom hela huset.


Kommentarer
Postat av: Hannah

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=1675



Jag trodde det var Tilda först!

2009-02-22 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0