Seperationsångest

Idag har vi inte gjort så mycket mer än gått våra vanliga vändor på Grycken. Matte har varit på damträff och ska nu till att packa inför Göteborgsresan imorgon. När jag tog fram resväskan förstod Tilda att något var på gång, hon håller sig i närheten av väskan och försöker övertyga Matte att hon också ska med. Kan inte hjälpa att det blir lite "suddigt" i ögonen. "Lill-Fröken" ska få vara i Norberg hos stor kusinen Milton, jag vet att hon blir väl omhändertagen av Milton och Miltons Matte och Husse och jag vet att jag blir väl omhändertagen av vår dotter i Göteborg men..... Hörs på måndag


Kommentarer
Postat av: Bertil och Linda

Härlig blogg med fina bilder och kul läsning!



kram

2009-02-08 @ 19:41:50
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0