Med tankens kraft.....

Ja, det uttrycket har man väl hört några gånger. Så upp till bevis. Hur många gånger har jag tänkt "Vi kommer aldrig att lära oss kommandot STÅ , ohh vad svårt , varför förstår hon inte att hon bara ska stå". Ja, sådana tankar har figurerat i mitt huvud de senaste månaderna. Tänk så fel jag har tänkt! Inte konstigt att vi har gått bet.
Idag bestämnde jag mig: Till helgen kan vi kommandot! Jag tror att Tilda tänkte som jag, hon var lika taggad som jag var! Vi gick runt elljusspåret, om det fanns fler runt slingan kunde de höra ett kort intensivt STÅ med jämna mellanrum. Harriet har sagt att kommandot ska vara kort och rappt, har Harriet sagt så, så kör vi på det. Alltså ett kort och rappt STÅ och Tilda STANNAR och sneglar charmigt upp på mig! Massor med glada tillrop och godis och vi fortsätter några meter ett nytt rappt STÅ och Tilda tvärstannar nedanför mig!!
Jaa, vi är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0