Genrep.

Det börjar dra ihop sig för tävling. Det känns jättekul, jättepirrigt, jättespännande......  Idag var det genrep. Enligt vår Guru så hade vi klarat Rött band!!! Jag litar stenhårt på henne.



Nu ska vi åka till Harriet



Början på Platsliggande



Förarna utgår



Tre minuters platsliggande



Åhhh, tack Bosse! Tandvisningen gick galant!!



Linförigheten var lite seg. Vi kan bättre





Läggande



Inkallning



Väntar på kommando



Hit



Hopp över hinder



Efter att Matte tog i för kung och fosterland på kommandot Ställande började orken ta slut. Men Lill Fröken såg till att Matte tappade hakan rejält, ty hon stannade,väntade till Matte kom tillbaka!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jackie

Så duttig lilla Tilda och du är! Skillnad från våra två som gör som de vill.

2009-07-19 @ 20:21:41
URL: http://spetsochannatfint.blogspot.com
Postat av: carina o freja..

Hej på er båda.. jaa nu är det snart dax, vilket datum?



Vi håller förståss tummarna och jag VET att det kommer att gå galant!! kramar från oss

2009-07-20 @ 12:31:29
Postat av: Alexandra!

ÅÅ vad spännande! Vad duktiga ni är=) Jag o challe är anmälda till den 23e i hedemora. Så nervös!! men det går rätt så bra på träningar iaf. kan gå lite segt på linförigheten och han kan ta två steg extra när jag komenderat "stanna", men annars så=) Lycka till, håller tummarna för er!!

2009-07-20 @ 17:25:32
Postat av: Eva

Hoppas att det går bra för er den 23, Alexandra! Vi håller tummarna.

2009-07-21 @ 00:14:29
URL: http://evaochtildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0