Fart och Fläkt!

Matte har funderat och tänkt runt Lill-Gumman och Lydnadstävlingar. Nu har hon tagit ett beslut. Tilda får lämna stafettpinnen till Åke. MEN tro inte nu att Lill-Hjärtat får semester. Nej, till våren blir det Rallylydnad för fröken! Jag såg på vovvan att hon tyckte att det blev DÖTRÅKIGT med så strikta tävlingar. Det är ju fart och fläkt som hon gillar. Matte vet att det kommer att "Falla henne på läppen".
Åke och Matte (Tilda var också med) har varit på vårt första träningspass hos Harriet idag. Som vanligt har Matte fått en hel hoper med bra övningar som vi ska jobba med tills nästa träff.
Milton med Matte och Husse kom på besök mot kvällningen så vovvarna fick ta en promenad runt på bruket. Först Milton och Åke, sedan Milton och Tilda, rättvist ska det vara, TACK Milton.



På tal om Fart och Fläkt!



Hejåhå



Flygande mattan



Livet leker på Klackvägen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart..tänk om min "gammelhund" ville leka lite med sin son ibland..Junior som fyller tre nu den sista väntar ännu på den stunden :o)..får nog "byta upp mig" i så fall till nåt "livligare" än min älskade gammelhund...Kul att det går så bra !! // Irene

2009-10-20 @ 07:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0