"Har hon svårt för att sitta?"

Matte fick bita sig i tungan för att inte bete´ sig som en terrier idag på tävlingsplanen, när domaren frågade om Tilda hade svårt att sitta. Men hon morrade tyst och visade tänder! Hon undrade tyst för sig själv-Såg Herr Domare inte att min Ögonsten satt under hela PLATSLIGGNINGEN?! Nåja, om man ser tillbaka på tävlandet i stort så är vi nöjda. TANDVISNINGEN som vi fick jobba med hela vintern o våren, gav 10p på samtliga tävlingar. STÄLLANDET missade vi förra gången men idag gav det 9,5 och har legat mellan 8och 9 p.  Nu tar vi ledigt från allt tävlande för den här säsongen och börjar träna på momenten i klass 2, KUL!
Det är ändrade planer för Åkes flytt. Han flyttar hit på riktigt nu på fredag!!!




Tilda är nöjd med att vara hemma på köksgolvet igen!



Tänkte gå på hundträff här i Stjärnsund, men Lill-Hjärtat är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Irene

kul att det gick (någorlunda) bra idag då och att matte känner sig nöjd...lilla <3 hjärtat <3 är så lik min Junior när hon visar magen...du vet dom där små svarta mag-fläckarna ...kan man bli annat än "förälskad"..synd att ni missade hundträffen idag..måste dra igång nåt sånt här i Långsta för min lille Junior har sååå "tråkigt" med oss gamlingar ... :o) // Irene

2009-10-11 @ 19:25:41
Postat av: Marie Åslund

Hej svejs!



Hittade hit!!

Jag så då att Tilda kan sitta,(ialla fall på platsliggningen)såg också mattes frustration på lydnadsplanen. Men trösta dej med att du inte hade åkt ända till Gällivare.



Vi ses nog framöver!

kram fråm Marie o Rottisen Unni

2009-10-12 @ 09:04:44
Postat av: Sandra

Jag tror absolut Tilda kan sitta - men hon kanske inte hade lust just då ;)!

2009-10-14 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0