Men Tilda!

Nu känns det TUNGT! Just hemkomna från tävlingen. Tilda kissade och bajsade innan vi åkte. Vi kom fram i god tid så Matte laddade med en kopp kaffe och vi hann även med ett uppvärmningspass, Matte kom ihåg att tala om att vi har handtecken på ställande. Men vad hjälpte det? Idag var Matte med till hundra men min moatje var INTE närvarande. Tänk på det positiva sjunger det i huvudet, ja det blev tre 10p men STÄLLANDE 0p. Summan av det hela, en tredje placering och 130,5p TRIST!



-Var inte ledsen, Matte

Kommentarer
Postat av: carina o freja

tröööst kraam...jag fick skämmas idag på hundträningen. jag tog zeppos plats o ledde gruppen o det var en ny hund med en 12 årig hane och vid inkallningen som freja brukar vara så bra på..vad hände jo hon gav sig på nykomlingen!! det blev inget slagsmål men guud vad piinsamt! jaja mänsan vikken hundträbnare jag är då ..jag blev skitarg o rädd som bara den. fick dock tag på freja fort men usch...

2009-09-27 @ 17:45:17
Postat av: Anonym

äsch..se det från den positiva sidan ..du har världens sötaste lilla tjej...vad gör väl en 0:a i statistiken då...som du förstår jag är ingen tävlingsmänniska...även om jag blir glad när jag vinner...ha en härlig vecka..snart är vintern kommen..Irene från Långsta

2009-09-27 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0