Vad hände?

Blir mer och mer övertygad om att det är spår som Vilda-Tilda får pyssla med i fortsättninden. Idag när vi tränade vet Matte inte vad som hände i huvudet på Lill-Fröken. Hon blir jätte ivrig och vill verkligen visa att hon kan(hon ÄR duktig) men ibland så blir det inte riktigt som vi tänkt oss. Gull-Fia min!
Då känns Snygg-Åke mera stabil. Han imponerar mer och mer. Gull-Åke min!



Åke väntar på sin tur.



Det är sådana här snesteg som få Matte att tänka bort tävlingslydnad för Virr-Tilda. (hon var på väg till Matte men.......)

Kommentarer
Postat av: Irene

kan inte låta bli att dra på smilbanden..älskar Vilda-Tilda..kanske för att hon är lik mig..svår att "tämja " ! fniss ! Ha det bara bäst..jag var i dina trakter idag..men såg inte till dig..det får bli en annan gång..Kram

2010-04-10 @ 20:56:20
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Irene

en fika-paus på Klacken ser jag fram emot..nu börjar man ju "töa" fram igen och få "spring" i benen..det skall bli trevligt att ses ! // Kram Irene

2010-04-11 @ 08:40:01
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0