En värmande hand

Matte går alltid omkring med kalla stela fingrar, har provat det mesta i vantväg. Idag kom Junior och Jacks Matte Irene med en julklapp: värmekuddar som man kan lägga i vantarna! Dom är redan invigda. Och jag kan lova att det är slut med dessa kalla stela fingrar som har kämpat med att få upp vovvarnas bajspåsar när vi gått våra vändor. TACK SNÄLLA GOA IRENE!!



Come on kyla!



Nu är Matte laddad och klar.

En som vi inte ser så mycket av nu, på grund av att hon tycker att det är skönare att kura ihop sig någonstans är Chilla.
Men allt som oftast hittar man bus som hon åstadkommit:



Det är mååånga meter på en toarulle.


Kommentarer
Postat av: Irene säger...

tack för idag..lika trevligt som alltid...

hoppas "värmarna" fungerar..säg till annars jag har ju fler "på lager" ..lånade din bild till min blogg..hoppas det gick bra ? kom o tänka på en sak när jag såg toapapperet Chilla lekt med..jag visste (läs:gissade rätt) en gång när det bara fanns en längd och rullfabrikat hur lång en rulle var och gick o vann en årsförbrukning av denna så livsnödvändiga vara..det var tider det .. när man fortfarande kunde ha koll på saker och ting..eller hur..eller hör det till sk. oviktigt vetande..kram till er alla på Klacken från flocken på Häggliden

2010-12-15 @ 20:20:04
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0