"Försök hindra oss den som kan"

Birgitta och Karin vill också ha sina fyrbenta älsklingar avbildade av Bojan. Sagt och gjort, vi hade sedan länge bestämt att söndagen den 19 december så skulle Bosse och Mumma visas upp för Bojan. Sedan att vädergudarna gjorde allt för att stoppa oss med att bjuda på snöstorm av högsta klass gjorde ingentig. Min äldsta son sa något om "tokiga hundägare".



När kommer dom?



Blir det bra så här?



Bojan skissar snabbt ett "kom ihåg" av Mumma.



Hollivera-Kungen har ju en viss vana att visa upp sig.



Nu är vi väl klara?



Ja, då var det gjort.



Jaha, vad gör "tokiga hundägare" i denna situation?  - Jo, skrattar gott!!!. Till saken hör att Karin körde 27 mil i detta väglag och vid vår garageinfart så.....



Gissa om Åke-Hjärtat njöt av att få visa sina polare hur han bor!



Lill-Matte och Lill-Tilda var ute i snösvängen. Tack


Kommentarer
Postat av: Irene säger

så fina släktingar han har Åke..inte undra på att han är så snygg som han är..

ville bara meddela att jag skickat recept till på hot-mailen..en av bilderna blev stor ..men be Hanna hjälpa dig fixa det..

jag vågar inte ut på vägarna idag annars hade jag kommit med dem..

ha en alldeles magisk julhelg nu..så ses o hörs vi snart igen hoppas jag =)

kramar från glada gänget på Häggliden // Irene

2010-12-20 @ 10:48:44
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0