Apportering klass 1 och 2

Nu är vi på G! Åke-Hjärtat har gjort stoora framsteg, PLATSLIGGNING, TANDVISNING, INKALLNING och nu även APPORT går som en dans. LINFÖRIGHET, LÄGGANDE, STÄLLANDE har vi "bakom hörnet". HOPP ÖVER HINDER ska inte vara några problem. Mmm, nu börjar Matte bli kaxig igen. Nä då, bara så himla stolt!!
Matte har bestämt att Lill-Tilda ska få en chans till på planen. INKALLANDE MED STÄLLANDE och SÄNDANDE MED STÄLLANDE är helt nytt för Lill-Fia men hon gillar utmaningar så det SKA gå! " Harriet vi hör av oss!!"



Duktig kille!!!!



Inte 10m men dock, sitt och vänta på kommando-springa och hämta-sitta fot-loss. Duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: maud

hejsan

såg dig och åke när jag svichade förbi häromdagen.

mvh maud

2010-02-04 @ 07:27:10
URL: http://stigsboandtrollebo.dinstudio.se
Postat av: Irene

det gjorde inte jag däremot :( såg er alltså.. bättre tur nästa gång jag far genom byn ut till Stigsbo kanske..

vad duktigt du jobbar med hundarna..jag får sån "ångest" över mina ouppfostrade,dragvilliga,busiga små "charmtroll" de skulle också behöva..lära sig ett par tre kommandon..haha..men först måste ju matte vara "motiverad" eller det är jag..men kroppen vill liksom inte just nu..

Kram Irene

2010-02-04 @ 08:05:26
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0