Olika aktiviteter

Idag tog vi oss inte ut på Grycken pga. vädret. Åke och Matte gjorde ett tappert försök, men insåg det omöjliga. Det fick bli en sväng i skogen istället. För Tilda blev det en tur runt dammen nere på bruket, hon hade nog varit nöjd med en vända på Husses nyskottade garageinfart, men Matte tyckte att hon behövde röra sig trots snöstorm. Matte fick blickar som sa något i stil med: Stackars lilla jag som måste ut i detta väder!



Vi tränar på STÅ!



Vilda-Tilda har fått ledigt från träningen (för att hon inte ska tröttna). Därför blev det aktivitetstärningen idag.

Kommentarer
Postat av: Irene

Vilda-Tildas "blickar" fick även jag idag..gammelhunden gjorde även tricket...."suck" "är du så sugen på att gå ut o gå ..kan du väl göra det själv o inte släpa med mig"..nu sätter jag mig här så får du ta med mig hem hur du vill..släpandes på stjärten..eller så får du mer än gärna bära mig hem" ..jag fick krypa till korset o bära honom hem till ytterdörren..där han stoiskt med högt huvud gick in..utan att bevärdiga mig med en blick som TACK !!

Jack Russell i "högform"...kram Irene

2010-02-19 @ 18:57:25
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0