Herrbesök

Idag har Tilda-Fröken haft herrbesök. Åke-Hjärtat fick hålla sig inne hos Lill-Husse.



Junior fick jobba ett tag innan Vilda-Tilda var med på noterna



Men Skam Den Som Ger Sig.



Jack tyckte nog att det gick för vilt till,



Bättre så här.



Damerna först.



Väluppfostrade gossar som väntar på sin tur.



Vilda-Tilda och Junior fortsatte en stund i soffan.



Åke-Vännen tog sin kyckling och tittade lite snett på Matte. Imorgon blir det din dag, Mys-Åke för då ska vi åka och bada, lovar Matte.  I korgen ligger en TRÖTT terrier.

Tack Irene, Jack och Junior, för en helmysig förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Irene

åh..så fina bilder du/ni tog...tror jag "stjäl" ett par av dem..Tack själv för "pensionärs-fikat" :) och den svalkande vinden som svepte över er baksida..här hemma var det hett som i (ja du vet)..vi är ensamma hemma vovvarna o jag ..Stefan är på jobbet..suck..nu tror jag att jag skall göra som "killarna" lägga mig på rygg och bara "softa" en stund i tropikvärmen..Kram Irene



2010-07-12 @ 14:32:53
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0