Nu då!?

Idag är det en mer vanlig sommartemperatur, så vi har gjort ett träningspass. Matte har ju bestämt att Gos-Åke ska få komma på banan igen. Det blir en kvällstävling i Fagersta om cirka en månad, så det är hög tid att vi kommer igång. Lill-Fia är ett osäkert kort. Det känns som att hon vill för mycket, hon forcerar genom momenten, är på tå och vill visa att hon kan. Jag försöker lugna henne men då skäller hon och tycker att Matte är för seg. Även Mys-Åke blev uppspelt när vi plockade fram apportbockar och koner. På LÄGGANDET så skällde han och kastade ner sig, jag kunde lämna honom på STÄLLANDET, på APPORTERINGEN blev han lite ivrig och vill gripa apportbocken innan kommandot. Matte ska ringa gurun i Solvarbo för att få mera hjälp, jag misstänker att jag har en massa dubbelkommandon också som måste bort.



PLATSLIGGANDE i 3 min, utom synhåll. Inga problem, även om försökte lista ut var Matte var.



Inga problem på PLATSLIGGNINGEN här heller!


Kommentarer
Postat av: Irene

Åh..Eva vad du är duktig..jag har "gömt lite godis" kammat pälsen och klippt "naglarna" på mina virrhjärnor..sen har de fått roa sig bäst de kan..bara jag rör på lilltån är Junior på tå och hoppas att nu blir det nog nåt skoj..nähä..och suck!! matte är bustråkig idag..men nya friska tag imorgon..då kanske det till och med blir lite "dressyr" ..i alla fall av den bästa av världar..oj om jag hade lite av din outtröttliga energi..så vore livet toppen för en liten lurvig hund..gammel-hundens tempo är detsamma som mitt..så vi förstår varandra :)

Tack för din fina kommentar igår..jag blir så glad i magen !!

kram Irene

2010-07-18 @ 15:21:12
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0