Hollivera Kennels dag!

När väckarklockan obarmhärtigt tjöt 05.15 och regnet vräkte ner, så försökte jag hitta på en bra ursäkt för att få dra täcket över huvudet och fortsätta sova ett par timmar till. Men det var för sent, Snygg-Åke hade redan fått spring i benen och då är det bara att masa sig upp.
Med facit i hand så är jag glad att jag inte kom på någon bra ursäkt för att dra täcket över huvudet: min Snygg-Åke blev klassvinnare och ett ck! Stolt som en tupp blev Matte! En som också har anledning till att bära huvudet högt är Holliveras uppfödardrottning BIRGITTA. Alla tre killarna blev klassvinnare Milo, Bosse och Åke. Där gick Milo ut som vinnare! Även tikarna blev prisade ett jätte GRATTIS! Den som förde alla vovvarna till placeringarna var förstås LINNEA ett STORT tack.



Ett tält packat med Snyggingar



I väntan på att komma ut i ringen



Linnea och Snygg-Åke



Linnea och Milo.



Snygg-Åkes utställningsbur får stå på torkning. Då passar syster-Yster på att leka utställning, det är väl det närmaste utställning Mattes Gull-Fia kommer.




Kommentarer
Postat av: Irene

Stort GRATTIS !! till er båda..förstår att du blev både glad o stolt nu..

Sommarlovet kunde ju inte börjat bättre, trots regn o rusk ?

Kram Irene

2010-06-12 @ 15:54:05
URL: http://terapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0